תרגום מאנגלית לעברית

תרגום מאנגלית לעברית דורש היכרות מושלמת עם שתי השפות, אוצר מילים עדכני, מקצועיות והקפדה בכל פרט בעבודת התרגום.

אנו בתרגו פועלים למעלה מעשור לספק ללקוחותינו תרגומים ברמה בלתי מתפשרת ובמחיר משתלם.

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר מהירה לתרגום מקצועי ללא התחייבות

תרגו - שפת אם, בכל שפה. גם באנגלית.

קבלו הצעת מחיר מיידית


    file

      למה לבצע תרגום מאנגלית לעברית עם תרגו?

      תוצר מעולה

      תוצר מעולה

      ללא עיגולי פינות. רמת התרגום שלנו היא הטובה ביותר הקיימת בשוק. צוות מתרגמים מקצועיים מעברית לאנגלית והליך עבודה קפדני באים לידי ביטוי בתרגום טבעי, קולח ומדויק

      איכות ומחיר

      איכות ומחיר

      אנחנו בתרגו מספקים שירותי תרגום מעולים, ואנחנו מספקים אותם במחירים כדאיים ומשתלמים ללקוחותינו. הם, כמונו, יודעים שההחזר על השקעה בתרגום איכותי הוא פנומנלי

      זמני אספקה מגה-מהירים

      זמני אספקה מגה-מהירים

      קצב העבודה שלכם חייב להיות בהלימה מושלמת עם שווקים בינ"ל תובעניים. אנחנו מבינים את זה. יש לנו את המערך האנושי והיכולת המקצועית לספק את התרגום שאתם צריכים. מהר

      שירות מעולה. תמיד

      שירות מעולה. תמיד

      אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו ואנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים. כל לקוח של תרגו מקבל יחס אישי: שירות מעולה, זמינות ויעילות - זו הנוסחה שלנו להצלחה

      יש בין 500 מיליון ל-1.8 מיליארד דוברי אנגלית בעולם, בין כשפת אם ובין כשפה שנייה.  זוהי שפת המסחר הראשית בישראל, והיא נלמדת כמקצוע חובה מכיתות ג'-ד'. היא המלכה של השפות, מהווה שפה מגשרת בין הרבה מאד שפות, מנהלים בה שיח בתקשורת, במדע, בתיירות, באינטרנט, ברפואה, באקדמיה ובכל התחומים למעשה.  על כן, יש צורך רב בשירותי תרגום מאנגלית לעברית בארץ, מכיוון שאין כמעט צורת תקשורת בין ישראל לעולם שלא מתבצעת באנגלית.

      גיור של אנגלית

      בארץ חיים כמאה אלף דוברי אנגלית שפת אם. היא מאומצת בחום גם באקדמיה הישראלית, שכן מרבית המאמרים שעל הסטודנטים ללמוד רשומים באנגלית. נעשה בה שימוש קריטי בכל היבט ותחום של העולם העסקי: משפטי, טכני, מקצועי, אין תחום שלא מתורגם מדי יום מאנגלית לעברית בארץ. חברת תרגום מאנגלית לעברית יעמדו לעזרם של אנשים רבים במגוון סיטואציות, אחרי הכל, זוהיא השפה הנפוצה ביותר לתקשורת בעולם עבור ישראלים, גם עם מדינות שאינן ארה"ב או UK, העדיפות היא תמיד להפגש באמצע ולתקשר באנגלית, בה לכל אחד הבנה בסיסית.

      מבין כל מדינות העולם, ארה"ב היא מדינת הסחר החשובה ביותר של ישראל. על פי נתוני הלמ"ס המעודכנים ליוני 2018, ישראל ייבאה סחורות מהעולם כולו בסך של 22.5 מליארד דולר, 15% מהן הגיעו מארה"ב. זו הוכחה מכרעת לצורך בכמויות אדירות של תרגומים משפות זרות ובעיקר מאנגלית לעברית.

      תרגום מאנגלית לעברית זה מקצוע

      רובנו לומדים אנגלית בבית הספר או מהטלוויזיה, אבל כדי לספק תרגומים מקצועיים מאנגלית לעברית, נדרש קצת יותר מהיכרות עם השפה. תרגום נאמן למקור ועם תחושה טבעית בשפת היעד, דורש בקיאות נרחבת בתרבות המקור בה נכתב הטקסט ובמונחים המקצועיים סביבם הוא עוסק.

      אם קנית Pants בארה"ב (מכנסיים), כנראה שבביקור הבא באנגליה כדאי לך לרכוש גם Pants (תחתונים) ללבוש מתחת. ניואנסים קטנים שעשויים להיראות חסרי חשיבות בין האנגלית הבריטית לאמריקאית למשל, עשויים להיות קריטיים כאשר יועברו לעברית. כאשר אנו נכנסים לניבים האזוטריים יותר כמו האנגלית ההודית או הסינגליש הידועה הדבורה בדרום מזרח אסיה, הדברים נעשים מורכבים באמת.

      לכן, תרגו דואגת להעמיד לרשותך מתרגמים מקצועיים ומנוסים בעלי היכרות מעמיקה עם תרבות המקור של הטקסט ועם עולם התוכן עליו הוא נסוב ושעברית שפת אימם על מנת להמיר את נשמת הטקסט כך שכל קורא ירגיש כאילו נכתב בשפת היעד במקורו.

      תרגום מסמכים מאנגלית לעברית

      אנו גאים בהתמחות מיוחדת שמגיעה רק עם שנים של ניסיון מקצועי וצוות מנצח – תרגום מסמכים מאנגלית לעברית. אנו מתרגמים תעודות, ייפויי כוח, מסמכים משפטיים, רשיונות, גליונות ציונים, ניירת לצורך הגשות בקשות אזרחות, אפוסטילים, תקנונים. למעשה, אין מסמך שאנחנו לא מתרגמים. אנו עושים זאת באופן מדויק – הנאמן למקור וכך מוודאים כי התוצר המתורגם יתקבל ויחתם ישר אל מול הרשויות שביקשו אותו ולא יווצרו עיכובים עבור הלקוח עקב תרגום שאינו מדויק.


      מרקם השפות בעולם הוא עשיר באופן פנומנלי. כיום קיימות בעולם כ-6500 שפות מדוברות. חלקן מדוברות…

      קרא עוד

      השפה העברית מייחדת את המילה "שבת" ומשפיעה על ארגון הזמן והחברה חוקרים העוסקים בחברה הישראלית…

      קרא עוד

      אנו משתמשים בשירותי תרגום למטרות רבות – החל מתרגום משפטי ועד ללוקליזציה של אתרים, תוכנות…

      קרא עוד
      מה אנחנו מתרגמים מאנגלית לעברית?
      מה אנחנו מתרגמים מאנגלית לעברית?

      היריעה קצרה, ברמה המעשית אין טקסט שאנחנו לא מתרגמים: מאמרים, אתרי אינטרנט בשלמותם (משפת ממשק המשתמש עד תוכן המתעדכן בשוטף), תרגום מסמכים מאנגלית לעברית, מצגות עסקיות, קורות חיים ומכתבי המלצה, נאומים, תכתובות רשמיות, תרגום משפטי מאנגלית לעברית, טקסטים טכניים מורכבים, תפריטים, תמלולי שיחות וישיבות ועוד (ועוד)

      הכלל הוא: אם זו צורה מוכרת ומקובלת של תקשורת ותכתובת, ועליכם לבצע להן תרגום מאנגלית לעברית - אנחנו מתרגמים את זה. ואם יש לכם ספק, פשוט תשאלו.

      לשגר ולשכוח
      לשגר ולשכוח

      הזמן שלכם יקר וחשוב לכם, ולכן גם לנו. והסטנדרטים בתרגו בנויים על מיומנות שמאפשרת קצב עבודה גבוה ללא פשרה על איכות.

      קיבלתם מסמך באנגלית ואתם צריכים להבין מה כתוב בו. ומהר. אנחנו מבינים את זה, ומסייעים עם הצעת מחיר זריזה והוגנת.

      הזמנתם את התרגום? צפו לזמני ביצוע מהמהירים בשוק.

      עובדות על השפה האנגלית
      עובדות על השפה האנגלית

      היא שפה שמחה ודינמית! בכל שעתיים בממוצע נוספת מילה חדשה למילון באנגלית. התואר הנפוץ ביותר - Good, ובמילה Happy עושים שימוש פי שלושה מהמילה Sad

      יש הגורסים ששייקספיר הוסיף מעל 1700 מילים לשפה האנגלית. בינן: Gloomy, Lonely, Fashionable, Jaded ו- Watchdog

      המילים Girl ו- Man לא היו במקור מילים המצביעות על ג'נדר מסויים. עד שנת 1300, "Girl" תיאר ילד או ילדה צעירים ואילו המילה "Man" תיארה בן אדם

      המילה העתיקה ביותר הידועה באנגלית: Town

      תחומים שאנחנו מכסים
      המומחים של תרגו יעניקו למילים שלכם איכות של שפה טבעית, בכל שפה
      חייגו אלינו
      men-with-line
      men-with-line
      מקובץ מקור לתרגום איכותי בשלושה צעדים פשוטים
      1
      צעד ראשון

      העלו את הקובץ המבוקש לתרגום

      2
      צעד שני

      קבלו במהירות הצעת מחיר הכוללת את עלות ומועד המסירה של התרגום

      3
      צעד שלישי

      ברכותינו! תרגום מקצועי ומוקפד לעילא מחכה בתיבת המייל שלכם

      שינוי גודל גופנים