פולנית וקשרים עסקיים

article-icon

תרגום לפולנית – לא מה שסבתא סיפרה לנו

סבתא שלי היתה זורקת לנו מדי פעם פתגם בפולנית שהיא הואילה בטובה לתרגם לנו עם העברית העילגת שלה. וכך היינו שומעים אותה אומרת לפעמים על השכן המעצבן שלה: "את הטיפשים לא שותלים, הם צומחים לבד". כמו סבתא שלי יש בישראל רבים ממוצא פולני שבנוסף לכך שהם צריכים לשמוע בדיחות על המוצא, יודעים את חשיבות השפה הפולנית עבור ישראלים רבים. עם 38 מליון פולנים בפולין עצמה כש-95% מהאוכלוסיה דוברת פולנית, אין ספק כי מדובר בקהל לא קטן. ואם יש לכם קצת הבנה עסקית או כלכלית אתם בודאי מתארים לעצמכם את האפשרויות הרבות הגלומות כאן. או כמו שסבתא שלי היתה אומרת: "המזל זורק כסף, אבל לא כולם יודעים לתפוס אותו". אז אם המזל נתן לכם הזדמנות עסקית, תתפסו אותו היטב עם תרגום לפולנית שיהיה מקצועי באמת.

פולנית ולימודי רפואה

לצד התחומים הכלכליים והתיירותיים, ישראלים רבים ממוצא פולני, כמוני, מבקשים לעשות דרכון פולני שיקל עליהם בתחומים שונים כמו נסיעות לחו"ל, קבלת ויזה לארצות שונות, ביקורים ובירורים שונים. כל אלה דורשים תרגום מקצועי לפולנית. התהליכים לא תמיד פשוטים, הרבה תלוי על הכף ויהיה חבל לבזבז זמן והזדמנויות על תרגום לפולנית שנעשה בצורה חובבנית. תחום נוסף שבו נדרש תרגום הוא לימודים בפולין באחת האוניברסיטאות הגדולות, לימודים שאחר כך מקלים עליכם להשתלב בשוק האירופאי שבו חברה פולין. כך יש ישראלים שבוחרים ללמוד רפואה בפולין ביחד עם סטודנטים אמריקאים וסקנדיבים. מסמכים, בקשות, טפסים בעברית צריכים לקבל תרגום לפולנית ברמה גבוהה של דיוק כי הרבה תלוי בהליכים אלה.

אופציות כלכליות וקשרי מסחר

קשרי המסחר בין ישראל לפולין הם תחום חשוב שדורש תרגומים לפולנית. יש לזכור כי כחברה בשוק האירופאי המשותף, עם אוכלוסיה כה גדולה, פולין משמשת כר נרחב לפעילות עסקית. פולין חברה גם בארגון הסחר הבינלאומי עם עסקים נרחבים עם ארצות הברית וגרמניה וגם עם שכנותיה הקרובות. כמדינה שמחפשת את היציבות הכלכלית שלה לאחר התמוטטות השלטון הסובייטי, יש בה אפשרויות רבות לפעילות מסחרים ועסקית, לצד הפעילות התיירותית המקיפה. כל אחד מגורמים אלה יודע את חשיבותו של תרגום מקצועי לפולנית ומוכן להשקיע בתרגום מקצועי של מתרגם שמכיר את השפה על רזי הדקדוק שלה וגווניה הרבים.

תרגו תרגומים  הינה חברת תרגום וותיקה בעלת ניסיון רב בתרגום איכותי לפולנית. המתרגמים שלנו באים משלל תחומים – משפטי, רפואי, שיווקי, פיננסי ועוד ועוד. נשמח לתרגם גם עברכם לפולנית או מפולנית.

שינוי גודל גופנים